Favoritele lunii septembrie

11:00 Preda Adriana 0 Comments

Ghiciți cine e bucuros că scrie prima ei postare cu favoritele lunii?Haha, ați ghicit.EU!
De mult timp îmi doream să fac o postare de genul acesta și uite că azi am fost tare hotărâtă.

Voi incepe totuși ca tot omul lamentându-mă: *Dumnezeule, a trecut si septembrie...simt cum trece viața pe lângă mine și...vine bacul*.
Mie mi s-a părut niÈ›el ciudățică luna septembrie a anului ăsta.La început a fost extrem de cald, iar acum parcă mai e puÈ›in È™i punem globuleÈ›e în brad.Nici nu am È™tiut...să iau bocancii sau mai e puÈ›in timp de săndăluÈ›e? 
În timp ce cu hainele a fost ceva mai complicat, în legătură cu machiajul a stat treaba destul de simplu.Nu am schimbat mare lucru la rutina mea de zi cu zi dar un ruj pe care îl aveam de ceva timp a devenit favoritul meu luna aceasta:

 Ruj YSL în nuanÈ›a 22  Exquisite Plum din gama Rouge Volupte.

ÃŽn afara faptului că nuanÈ›a este într-adevăr una tomnatică, rezistă pe buze eroic.Este cremos È™i foarte intens de asemenea.L-am purtat foarte des din mai multe motive: îmi place cum arată cu nuanÈ›a parului, îmi place că mă pot machia foarte minimalist dar folosind apoi acest ruj voi ieÈ™i în evidență. 
P.S rujul perfect pentru toamnă!

De asemenea am ca produs de make-up si:


Rimelul They're Real de la Benefit

 

Am scris și in postarea anterioară că este primul rimel care m-a impresionat.Cam greu insă cu demachiarea ochilor, dar SUFERĂ BABA LA FRUMUSEȚE.

Voi continua cu accesoriile pe care le-am purtat eu cel mai mult luna aceasta: 

Inel argintiu cu piatră turquoise 

 

Eu sunt mare fan argintiu  în ceea ce priveÈ™te bijuteriile si am o mică mare pasiune pentru inelele cu piatră turquoise.DeÈ™i am mai multe, luna asta l-am adorat pe acesta.L-am purtat È™i când se asorta cu hainele , dar de exemplu ieri l-am combinat cu o bluză în culoarea ocru.ÃŽmi place cum arată cu o grămadă de haine.

Creole mari

Deși îmi plac creolele de foarte mult timp luna asta mi-am dezvoltate o afinitate pentru cele puțin mai mari.Sunt foarte simple si foarte versatile.





 Ca produse de îngrijire a tenului m-am îndragostit de:

Demachiantul pentru duÈ™ de la Nivea

 

 ÃŽmi lasă tenul foarte fin È™i de când îl folosesc pot spune că mi s-a curățat tenul vizibil.Dat fiind faptul ca l-am câștigat la un giveaway nu È™tiu daca se găseÈ™te  la magazinele de la noi.

Și ceva pentru corp:

 Gel de duÈ™ cremă cu lapte de bambus & miros de floare de portocal


 

Vreau să vă zic că sunt extrem de impresionată de acest produs.L-am cumpărat pentru familie având în vedere ca este un produs foarte accesibil ca preÈ› pentru 750 de ml. 
Dar am ajuns în situaÈ›ia în care să vreau să il folosesc numai eu! Miroase bestial È™i îmi lasă pielea fină.Good job, Nivea! 

Să va zic și de un balsam de buze?

EOS Lip Balm balsam de buze în varianta Strawberry Sorbet 

Un balsam de buze incolor, foarte hidratant si cu un miros yum-yum.Cel mai bun din tot ce am încercat eu până acum.  




 È˜i un parfumel repede repejor:

Angel Schlesser ESSENTIAL

 

Nu mă prea pricep la descrierea mirosului parfumurilor dar pot spune că este o combinație între dulce si fresh.
 Am de asemenea È™i câteva produse pentru păr:

Macadamia Natural Oil Care - mască È™i È™ampon pentru păr uscat È™i deteriorat 

Părul meu a arătat foarte bine luna aceasta datorită minunățiilor astea.Șamponul  este pur È™i simplu primul È™ampon care nu mi-a uscat scalpul, iar de mască...ce să mai zic? Are o textură extrem de cremoasă, îmi lasă părul moale ca al unui bebeluÈ™ si niÈ™te bucle foarte frumos definite.Recomand fetelor cu păr creÈ›!





L`oreal Profesional TECniART Crystal Gloss- spray pentru strălucire

Este primul spray de acest gen pe care îl folosesc.M-a vrăjit! Multă lume mi-a complimentat părul pentru strălucirea lui *numai eu știam care-i srecretu* aahhahaa.De asemenea îmi îmblanzeste si firele electrizate, ceea ce e foarte greu la parul meu.
 
 Voi continua cu 2 lacuri de unghii colorate

Lacuri de unghii Gabrini 3D în nuanțele 05(cea roz) si 06(cea nude)

Deși Gabrini este un brand ieftin de oje mie mereu mi-a plăcut.În luna septembrie am realizat faptul că nu îmi mai plac lacurile de unghii în culori puternice.DELOC!Am observat de asemenea ca am oscilat între aceste 2 nuanțe frumoase și naturale.


Am de asemenea si un singur obiect vestimentar:

Jacketă în stil biker 

 

Am această geacă de aproape 2 ani din H&M.Parcă în nicio perioadă nu am purtat-o atât de des, aproape in fiecare zi. Mi se pare că nicio altă jacketă nu mi se potriveÈ™te mai bine. 

Penultimul preferat al lunii septembrie este...NOUL MEU LAPTOP.



Mă bucur atât de mult că am iarăși de pe ce să postez! Nu prea È™tiu eu cu ce mănâncă tehnologia aia, dar m-a mai luminat prietenul meu.El mi-a zis ca laptopul asta ar fi okay pentru activitățile mele.A avut dreptate, îmi este tare drag de el. 

  

Ultimul preferat al lunii septembrie este....O MELODIE.

 ÃŽn luna septembrie pur È™i simplu m-am îndragostit de The Jungle Giants iar melodia asta este fredonată de mine dimineaÈ›a, la pranz, seara È™iiii intre astea.
Și cu asta am cam încheiat.Sper că v-a plăcut prima mea postare de acest gen!