Ce am mâncat azi #2 Program culinar de weekend

09:52 Preda Adriana 0 Comments

Aloha, aloha!Ce mai faceți?Vă era dor de o postare cu mâncare de la Preda?Dacă răspunsul este da înseamnă ca noi ne înțelegem având în vedere faptul că am descoperit un lucru:Genul ăsta de postări sunt preferatele mele!
Voi începe prin a vă preciza că deși titlul se numeste "Ce am mâncat azi" eu m-am gândit că nu ar strica să scriu ce am mâncat în ambele zile de weekend *că na, nu cred că se supără nimeni*.De asemenea, vreau să vă spun ca nu sunt vegană,vegetariană sau pescariană neapărat.Nu îmi place să mă bag într-o anumită categorie deși în ultimul timp mă bazez pe fructe și legume și evit produsele de origine animală.
Okay, gata cu pălăvrăgeala asta și să trecem la mâncare!

SÂMBĂTĂ

Sâmbătă dimineața am început-o " light" cu o jumătate de lubeniță *sau pepene verde, eu sunt olteanca până la moarte*.Am gasit-o la Auchan, era ultima românească de acolo.În poze pare puțin mai mare, în realitate a avut puțin peste 3 kg.Bineînțeles că m-am umflat ca un brotăcel, dar avantajul la fructe este faptul că se digeră foarte repede.
La prânz am avut budincă din semințe de chia și câteva smochine.Așa zisă budincă pentru cei care nu știu cum se face, ei bine e cel mai simplu lucru de pe planetă.Puneți cu o seară înainte la înmuiat câteva linguri de semințe de chia într-un vas cu lapte.Eu am folosit cam 4 linguri de semințe în cca 250 ml de lapte de migdale.Am găsit un lapte organic de migdale foarte, foarte bun si dulce deci nu am mai pus niciun fel de îndulcitor *plus că am avut smochinele alea dulci la rândul lor*.
Dacă toată ziua am ținut-o ba pe fructe, ba pe lapte de migdale seara m-a luat o foame de zile mari.Vineri mi-am cumpărat câteva rondele de somon, mi-am programat una pentru sâmbătă seara.
Am asezonat-o cu sare și ierburi de tot felul și am gătit-o pe grill.Lângă am avut o salată *clasic* de spanac micuț, măsline verzi umplute cu ardei roșu, câteva cubulețe de avocado *sincer dacă aș mai găti o dată același lucru aș renunța la cubulețele acelea, având în vedere că somonul este destul de gras* și germeni de broccoli.Atât pe salată cât și peste pește am pus multă zeamă de lămâie plus câteva felii.

Duminică

Am început ziua ca de obicei cu o cantitate destul de mare de apă cu zeamă și rondele de lămâie.
Apoi mi-am făcut  porridge cu lapte de migdale.*Pentru cei care nu știu ce este porridge-ul ei bine acesta reprezintă fulgi de ovăz încalziți în lapte până ce totul devine de o consistență mai groasă.Mie una mi se pare că seamănă la gust cu cel al orezului cu lapte.*Mie mi s-a părut destul de dulce, iar din acest motiv m-am limitat la un topping format numai din nucă de cocos, scorțișoară și o banană.Sinceră să fiu nu am reușit sa mănânc tot.
În masa de prânz am depus puțin efort sinceră să fiu.Am pregătit hummus și l-am mâncat cu morcovei trași puțin la tigaie, spanac, tulpină de țelină *tulpina de țelină în combinație cu hummusul=foodgasm*,ceapă verde, un sfert de avocado și germeni de broccoli.
Trebuie să recunosc că a fost super, super bun.Hummusul nu l-am terminat, dar legumele le-am savurat până la ultima frunzuliță.

Despre cină nu voi scrie mare lucru, pentru că am preferat după festinul cu hummus pe care l-am avut destul de târziu *pe la 16*  să mai ciugulesc niște alune și niște cartofi făcuți de mama.

Cam atât și cu postarea de astăzi! Dacă doriți rețetă pentru vreun preparat, nu ezitați să îmi spuneti!