Drugstore Makeup Mini Haul/ Aoro, Max Factor, Rimmel London etc

04:23 Preda Adriana 0 Comments


Hey yaa!!Of, of ce să mă mai fac cu mine?Mi-am propus să nu  Ã®mi mai cumpăr aÈ™a multe produse de makeup având în vedere faptul că sunt în clasa a XII-a È™i se duc oricum foarte mulÈ›i bani pe pregătiri È™i cărÈ›i.
Dar ce să faci domne daca rămâi fără aia, fără aia, fără aia?! Și pot spune că eu cam rămăsesem fără anumite produse esențiale pentru machiajul meu de zi cu zi.Astfel că am făcut câteva cumpărături.
Produsele sunt următoarele:




  • L'oreal Infallible-fond de ten cu efect matifiant

  • Mi s-au terminat toate fondurile de ten...ca niciodată.ÃŽn ultimul timp multe m-au dezamăgit *până È™i Revlon Colorstay* È™i mi-a tot sărit acesta în ochi când mă uitam la produsele de pe Aoro.Am cautat păreri despre el si am citit si la Iguanitza *Be a masterpiece* si la A beauty Tale că ar fi un fond de ten okay.L-am luat de pe Aoro la preÈ›ul de 47 de lei *ceea ce este wow*.Are o acoperire medie într-un singur strat, mare daca aplici încă unu.Pe aoro nu există o gama largă de nuanÈ›e, eu am ales 20 sand dar mi se pare puÈ›in cam rozaliu pentru tenul meu.




    • Maybelline Fit Me-corector


    • După ce am folosit muult timp Mac studio finish pentru a-mi corecta imperfecÈ›iunile feÈ›ei am vrut să încerc ceva mai accesibil si mai natural.Am văzut ca acest corector este foarte popular È™i foarte multe fete îl laudă È™i il aseamănă cu Radiant Creamy Concealer de la Nars.Eu l-am luat în nuanÈ›a 15 Fair pentru a-l folosi si pentru conturarea feÈ›ei tot de pe Aoro la preÈ›ul de 29 de lei.
      • Max Factor Colour Elixir-creion contur pentru buze
      Sunt mare fană creioane de buze datorită faptului că rezistă bine pe buze, sunt mate și în general nu costă foarte mult.Am cumpărat acest creion de buze în nuanța 14 Brown n Nude de la o colegă care avea tot felul de produse aduse din alte țări cu doar 20 de lei, dar voi îl puteți găsi și pe Aoro.Este preferatul meu fără doar și poate acum, excluzând faptul că tinde să îmi usuce buzele.
      • Rimmel London Exaggerate-tuÈ™ lichid
      Nu știu dacă aveam nevoie neapărat de un tuș în momentul de față dar am zis DE CE NU?L-am luat de la aceeși tipă de la care am luat și creionul de buze tot la 20 de lei.Nuanța tușului este Nero și se usucă mat.Este genul de tuș clasic lichid, nimic nemaipomenit.
      Cam atât și cu postarea aceasta.Daca doriți review separat la oricare dintre aceste produse nu ezitați să îmi spuneți!