Salată caldă cu bacon si avocado

04:25 Preda Adriana 0 Comments

Aloooha! Preda a revenit cu o nouă reţetă culinară.Aşa cum probabil aţi şi observat eu sunt mare fană mâncare delicioasă, cât mai rapida (deşi îmi place extrem de mult sa gătesc parca nu îmi vine pe caldurile astea să mă afund in aburii bucătăriei), sănătoasă ( căt se poate ) si neapărăt cu vino-ncoa.
Rămăsesem niţel în pană  de idei vis-a-vis de ce să mai postez pe blog, eu mergând pe spontaneitate.Ce gătesc azi, pun pe blog.Nu fac reţete "de ochii lumii".

De ceva timp, fac o salată caldă de care eu si prietenul meu nu ne mai săturam.Aşa că am zis:Pe asta trebuie neapărat să o pun pe blog.

Să începem cu ingredientele pentru 2 porţii generoase:

  • paste rigatoni/penne (eu le-am combinat)
  • bacon (4-5 felii)
  • piept de pui (100 de grame)
  • avocado (1 şi 1/2)
  • 3 roşii micuţe
  • 1 ardei semi-iute
  • lime (1/2)
  • lămâie (1/2)
  • sos de soia
  • ulei de măsline
  • piper alb 



Mod de preparare:


Primul pas constă în a pune la fiert apă cu un praf de sare si opţional puţin ulei de măsline.Când apa începe să clocotească se adaugă pastele si se lasă la fiert până devin al dente.Se amestecă din când în când în ele pentru a evita riscul de a se lipi.
În timp ce pastele fierb, punem intr-o tigaie încinsă baconul tăiat mărunt.Dupa ce baconul se rumeneşte puţin şi începe să îşi lase grăsimea punem pieptul de pui tocat cubuleţe.(cubuloaie, cubuşoare deh :)) ).Amestecăm ţinându-le pe foc până ce pieptul devine rumen, iar baconul crispy  şi adăugăm piper alb.
Se scot si se pun pe o farfurie cu un şerveţel pentru a scăpa de excesul de grăsime.
Se scot şi pastele, se trec printr-o sită strecurătoare si  se  lasă puţin.
Cât timp pastele si carnea se liniştesc se trece la tăierea roşiilor si a avocado-ului.
Următorul pas este prepararea dresssingului pentru salată.Dressingul meu preferat este preparat din sos de soia (2 linguri), zeamă de lămâie, zeamă de lime, ulei de măsline si ardei semi-iute tăiat rondele.
Ultimul pas dar nu cel din urmă constă in amestecarea pastelor cu baconul, pieptul, roşiile, avocado-ul şi dressingul şi bineînţeles aranjarea salatei într-un bol.
Cam asta a fost şi cu salata mea caldă preferată.
Sper că v-a făcut cu ochiul şi mai mult vreau să sper ca o veţi încerca!