Fresh de grapefruit cu mentă

03:45 Preda Adriana 0 Comments

Pentru că e vară și toți o ardem mai "light" m-am gândit sa va împărtășesc o rețetă de suc pe care eu o fac aproape zilnic.Fresh-ul de grapefruit cu mentă a denevit fresh-ul meu preferat pentru ca este sănătos,răcoros, durează foarte puțin prepararea și e al naibii de gustos!


Să vedem de ce ingrediente avem nevoie:
-2 grapefruit (alegeți-le pe cele cu coajă mai subțire, astfel veți obține suc mai mult)
-1 lime ( jumătate pentru suc, 2 felii pentru decor)
-mentă (după gust, eu am pus 4-5 frunzulițe, am norocul  de a avea la discreție in grădină)
-apă rece
-cuburi de gheață

Prepararea e foarte simplă: stoarceți fructele de grapefruit, apoi jumatate de lime.Mutați-le intr-un vas și completați cu apă rece.Amestecați si puneți menta, urmată de cuburi de gheață.Decorați cum vă place vouă.
Și cam asta a fost, sper că v-a placut și de asemenea sper sa incercați la voi acasă.
Muaaaah ^_^