Ce am mâncat azi #3 100% vegan

11:05 Preda Adriana 0 Comments

Nu poate trece mult timp fără să fac o postare cu "ce mănânc eu într-o zi".Ieri am reușit să îmi dau peste cap programul culinar având în vedere faptul că am reușit sa mănânc o duzină de cartofi prăjiți, că deh..așa e când faci o vizită la bunica.
Așa că azi mi-am propus ceva:Sâmbăta asta este ZIUA VERDE!
Așa că fără alte palăvrăgeli să vă arăt ce am gătit și automat mâncat azi:

Micul dejun

Smoothie verde


La micul dejun am optat pentru un smoothie verde.Smoothie-ul verde este preferatul meu, foarte fresh și suuper dulce.De asemenea cred că este o alternativă foarte bună pentru cei care se încăpățânează să spună "Eu nu pot domne să mănânc dimineața."Pe cel de astăzi l-am preparat cu 2 banane coapte, o pară, un măr micuț și veșnicul mănunchi de spanac.Yumm!

Prânzul

Paste din zucchini cu sos de avocado


Am cumpărat zilele trecute doi dovlecei zucchini.M-am tot sucit, m-am tot învârtit...nu știam cum să îi gătesc.M-am hotărât sa îi fac felii subțiri cu ajutorul unui curățător de legume.Rezultatul a fost asemănător pastelor fettuccine.Le-am gătit cel mult un minut într-o tigaie încinsă si le-am tăvălit prin fulgi de drojdie.Le-am amestecat cu sos dintr-o jumatate de avocado extra *un avocado dublu față de cel normal*, câteva frunze de spanac, usturoi, zeamă de lămâie. puțină apă, sare si ierburi.Am ornat cu puțin cimbru proaspăt.

Cina 

Orez cu legume 


Orezul este alimentul meu preferat cred.Aș mânca zi de zi și tot nu m-aș sătura.Acum am descoperit o nouă modalitate de a-l găti:Fierb orezul brun în apă cu puțină sare.După ce e 80 % gata pun într-o tigaie doi pumni de praz tocat și îi călesc în puțină apă de la orez.Adăug treptat zeamă, iar când văd ca prazul este înăbușit pun și orezul peste, urmat de cateva roșii cherry.Las totul pe foc amestecând regulat, apoi zdrobesc unele roșii lăsând altele întregi.Asezonez cu sos de soia , cimbru uscat și fulgi de drojdie cât timp totul este fierbinte.Servesc orezul într-un bol cu salată creață și doi castraveciori tăiați rondele peste care storc zeamă de lămâie și presar sare de himalaya.

Sfat: Dacă alegeți să gătiți mai sănătos evitând prăjitul sau călitul în ulei încercați să dați gust mâncarii prin diferite condimente, ierburi, zeamă de lămâie, fulgi de drojdie etc.

Cam atât și cu postarea de azi.Sper din tot sufletul că v-am inspirat!