Micul dejun ideal

16:54 Preda Adriana 0 Comments

 Heei, hei!Uite că în sfârÈ™it m-am oprit (oarecum) din procrastinare È™i m-am apucat de ceea ce îmi doream de mult să fac.
Azi mergeam eu tiptil-tiptil spre grădina să-mi iau una, alta si m-am gândit:Ce-ar fi ca azi sa imi fac blog si să scriu și o postare despre ce am eu de gând să fac?
Și cu ce altceva aÈ™ putea  incepe dacă nu cu o reÈ›etă  ce-mi place tare, tare.E ceea ce aÈ™ putea mânca zi de zi fără să mă satur È™i anume: pâine prajita cu guacamole, busuioc, rucola si roÈ™ii.

Să începem cu ingredientele:
-o felie de pâine prăjită din făină integrala( eu am folosit pâine făcută in casă)
-un avocado copt
-ulei de măsline
-busuioc
-lime 
-piper alb și piper negru
-o roÈ™ie 
-rucola 
-sos de soia

Cum se prepară?Nimic mai simplu!
Eu incep prin a pune felia de pâine la cuptor la 150 de grade si ei bine...o È›in acolo până termin de făcut pasta de avocado. 
Prepar guacamole-le prin pasarea la blender a unui avocado.Adaug  apoi puÈ›in ulei de măsline, zeama de la jumatate de lime si piper alb.Variantele sunt multe , cu usturoi, ceapa etc însă eu îl prefer simplu. 
Montez totul in felul  următor: pun pe farfurie felia de pâine crocantă urmată de un strat generos de guacamole, câteva foi de rucola, câteva foi de busuioc (busuiocul este foarte bun si pisat si pus in amestecul de avocado), 3 felii de roÈ™ii.Asezonez cu piper negru si sos de soia. 
Simplu dar al naibii de bun!