Ce am mâncat azi #1

10:46 Preda Adriana 0 Comments

În ultimele două zile mi-am împarțit timpul între chestionare auto și privitul pe youtube.Am făcut o pasiune pentru clipurile în care diverse domnițe și domni arată ce mănâncă ei într-o zi.M-am uitat la vegetarieni, vegani și pescarieni, de la care am tot furat rețete si sfaturi pentru un stil de viață sănătos.
Astăzi am postat pe facebook o poza cu ce am preparat eu pentru masa de prânz și am observat că am primit un feedback pozitiv.Atunci mi-am zis..Ce ar fi mă să fac eu o postare în care să arăt ce mănânc eu de obicei într-o zi?Zis și făcut!
 Acum că am terminat cu mica "povestioară" de început să începem!

Micul dejun

De dimineață am avut o poftă nebună de ceva fresh si dulce *ceva destul de ciudat pentru mine, nefiind fană a gustului dulce în general*.M-am gândit, m-am răzgândit...O felie de plăcintă stătea sexy pe masă daar nu! Mi-am amintit într-un moment de sclipire că am în congelator câteva banane si căpșuni congelate.
Mi-am făcut un smoothie de toată frumusețea cu aproximativ 100 g de căpșuni congelate, 4 banane congelate , o banană proaspătă, o jumătate de iaurt grecesc *nu era neapărat nevoie* si apă.Desigur am pus și câteva migdale pentru că le ador.
Nu știu ce cantitate mi-a ieșit dar puteți vedea în imagine orientativ.Mi-a ținut de foame si în special de poftă!

Prânzul

La vreo patru ore de la smoothie-ul ăla bun rău stomacul meu deja îmi zicea că vrea ALTCEVA.M-am tot uitat pe frigider și am început să improvizez.Mi-am făcut niște pâinici din tărâțe la cuptor *cred că voi scrie rețeta într-o postare în curând*, am dat prin tigaie 3-4 ciupercuțe fără ulei. am tăiat spanac, roșii și rucola proaspete * o cantitate impresionantă de legume aș putea spune ahhahaha*.
Le-am pus pe toate frumos într-un bol, le-am asezonat cu sare, piper negru, lămâie si am pus în centru un sos super-duper picant de ardei făcut in casă.

Gustare

Ca gustare între prânz și cină am avut un măr verde acrișor.Meom, meom, meom.


Cina

Vreau să vă spun că eu sunt înnebunită după orez și în seara asta am zis ca trebuie să  fac neapărat ceva cu OREZ.Am călit 2-3 ciupercuțe în tigaie fără ulei, am fiert într-o oală orez *de la Panzani combinat alb, sălbatic și roșu* apoi le-am amestecat. Am pus praz proaspăt din grădină si am asezonat cu piper alb si puțină sare.
L-am așezat în farfurie lângă o mână de spanac, 2 roșii și iar sosul meu iute, iute.

Cam asta am mâncat eu astăzi.Sper că v-am inspirat într-un fel sau altul sau dacă nu sper măcar că v-a făcut placere să citiți această postare.