Ce am primit de ziua mea? Multe, multe și mărunte!

10:12 Preda Adriana 0 Comments

Aloha, aloha! Am revenit cu o nouă postare, un alt tip de postare.
În primul rând vreau să îmi exprim părerea de rău în legătură cu faptul că nici nu m-am apucat bine de blogg-ing si deja am  facut o pauză de mai mult de o lună.Motivele au fost întemeiate: în primul rând am avut unele probleme de sănătate iar apoi am rămas si fără laptop...
Trecând peste toate astea am revenit în forță! Nu o mai lungesc pentru că am impresa că aceasta va fi o aaamplă.
Deși ziua mea a fost pe 13 august, am zis că vreau să împărtășesc cu voi darurile primite.
Să incepem! 

 Voi începe cu cel mai impresionant lucru primit de ziua mea. Este vorba de un buchetul de flori primit de la iubitul meu, un buchet de flori  la care credeam că pot doar visa! Nu vreau să fiu cheesy dar m-a nimerit la fix.Mi-a știut perfect preferințele in materie de flori.Încă mă iau emoțiile când mă uit la poză.
Sandale negre cu breteluțe de la H&M.Vreau sa vă zic ca îmi doream o pereche de sandale clasice negre de genul acesta de mai mult de 1 an.Din punctul meu de vedere sunt un must have, având in vedere că sunt foarte versatile.
Deesigur, produse de make-up! Cei care mă cunosc știu că ador produsele de make-up.Sincer, nu mă așteptam să primesc așa ceva vreodată.
Paleta Natural Matte de la Too Faced este prima mea paleta high end.Nu știu cum de m-a nimerit verișoara mea așa bine, dar îi mulțumesc nespus!

Mascara They're Real de la Benefit...oh da! Primul rimel de ochi care a reușit să mă impresioneze.

Pensule pentru ochi de la Sephora. Împachetate foarte drăguț, cu peri moi si incredibil de bune pentru momentul în care călătorești.(și nu numai ahahha).
Am primit si o pudră matifiantă de la Douglas.Sincer, prima dată cand am primit-o nu am fost foarte entuziasmată, dar dupa ce am incercat-o...DAMN! Pot spune ca are o acoperire atât de buna încât o folosesc ca bază de machiaj în loc de fond de ten.
Ruj de la Teeez Cosmetics în nuanța PINK SAPHIRE.Este subtil si feminin, perfect pentru zi.

Cei care mă cunosc suficient de bine știu că ador parfumul Dior Addict, recumpărând-ul de 3 ani încoace.De câteva luni însă am rămas fără "fonduri". Uite că acum ma bucur iar de mirosul meu preferat, pentru ca ei bine am primit chiar 2 parfumuri de ziua mea. Mulți ar zice GHIONION, dar eu nu pot fi decât extrem de fericită!
Ceas Michael Kors rose gold. Nu cred că aș fi indrăznit să visez vreodată la un astfel de ceas.Deși nu pot spune ca este chiar genul meu, îl ador. Nu este genul de ceas pe care îl port zi de zi, dar de fiecare dată când mă simt fancy este pe mâna mea.
Credeați că am terminat cu ceasurile? Haha, nu!
Pot spune că îmi doream un ceas Casio de genul acesta de cand eram în clasa a IX-a ( acum sunt a XII-a). De când l-am primit sunt în extaz și fiind adepta argintiului îl port aproape zilnic.
Bluză albă cu dungi transparente de la H&M. Îmi place foarte mult faptul că este scurtuța. eu nepurtând bluze, tricouri, cămăși lungi.

Am primit și un set de inele format din 2 inele aurii si unul argintiu. Îmi plac foarte mult pentru că sunt feminine si finuțe. Le-am pus pe toate 3 pe degete doar pentru poză.:))
Chimono în stilul bohemian de pe BOOHOO.com. Ador chimonourile, iar acesta a devenit preferatul meu! Îmi place extrem de mult combinația de culori si faptul că este lung.

Tot de pe BOOHOO.com este si următorul dar primit, si anume un ghiozdan în același stil boho care îmi place tare, tare mult. Este foarte încăpător. Eu l-am avut și la mare după mine, iar acum il port aproape zilnic la școală.

Hehehe, aici am un cadou de suflet!
Ceaiurile de la Casa de Ceai din Cărturești mi se pare cele mai bune ceaiuri din univers.Așa că atunci când am văzut ca am primit 2 punguțe: unul negru cu portocală (preferatul meu) si o infuzie de fructe de pădure îmi venea să chem toamna mai repede. Nu a mai fost cazul...a venit singură.
Carte cu rețete vegetariane sub 200, 300 si 400 de calorii. Excelente rețete, cred ca in fiecare săptămână ar trebui sa încerc câte ceva.
Și ultimul, dar nu cel din urmă cadou este cel din partea Iguanitzei. Daca nu o știți pe Iguanitza trebuie neapărat să vă uitați peste blogul ei http://www.iguanitza.com/.Aceasta bloggeriță superbă a organizat un giveaway pentru a serba 5 ani de cand activează in domeniul blogging-ului. Ei bine, ghici cine l-a câștigat? HEHE, eu! Partea extrem de frumoasă este faptul ca acest colet cu produse a ajuns exact de ziua mea. Asta da surpriză!
 Și cu asta am încheiat postarea mea lungă cât o zi de post. 
Sper că v-a plăcut!