Balayage acasă

06:14 Preda Adriana 1 Comments

Hei, hei! Am revenit cu o nouă postare, de data asta din cu totul și cu totul altă sferă.
Acum câteva zile m-am întâlnit cu buna mea prietena, Georgia.Am zis sa intrăm nițel la DM sa vedem ce mai e nou, ce mai e redus etc.Am ajuns la vopsea, ne-am uitat una la alta cu un zâmbet tâmp pe buze...Amândouă ne gândeam la același lucru: Ce ar fi dacă Georgia și-ar face părul ceva mai blonduț?
Își dorea de ceva timp balayage ( noul ombre ce oferă un aspect mai natural, părul arată ca și sărutat de lumina soarelui).
Ne-am hotărât, la câteva zile ne-am întalnit in Auchan (știam că acolo sunt prețuri ceva mai bune) și am ales vopseaua.Ne-a fost  teamă sa experimentam cu un decolorant dar nici vopseaua nu ne prea făcea cu ochiul, așa că ne-am decis să luam  de la L'oreal Paris din gama Preference in nuanța WILD OMBRE 02.Părea ceva mai puțin riscant.
Când am ajuns acasă, ne-am apucat de treaba.Mi-am pus mănușile, am combinat crema revelatoare, crema decolorantă și pudra activantă, apoi am agitat bine, bine.Am secționat parul si am inceput aplicarea vopselei, in forma de coadă de rândunica, ca si cum aș picta.Am insistat pe breton si pe laterale, am făcut câteva șuvițe mai evidențiate in zona calotei, iar spre varfuri am aplicat cu ajutorul pensulei primite la vopsea in mod mai negrijent.
Pentru că nu s-a deschis părul atât cât ne-am fi dorit noi, l-am spălat si am repetat procesul.(ne rămăsese și destul produs).După repetarea acestui proces, am spălat părul cu șamponul protector primit la vopsea, iar apoi cu șamponul pentru păr argintiu de la Balea pentru a neutraliza galbenul ce apare dupa decolorarea părului. 
După ce l-am uscat am fost tare mulțumite de rezultat.Nu este o schimbare drastica, arată foarte soft si feminin.Din punctul meu de vedere, părul vopsit în această maniera arată cel mai bine buclat, eu am folosit placa.






Eh Voilà! Sper că v-a plăcut si v-a fost de folos.