Smoothie de fructe de pădure

04:33 Preda Adriana 0 Comments

HeYoo, am revenit cu forţe şi idei noi! Astăzi m-am gândit să vin cu un post ce eu cred că v-ar încânta.
Cu toţii cred că am auzit măcar o dată  de smoothie.Deşi această băutură a devenit populară la sfârşitul anilor 60 in SUA, în Românica a ajuns ceva mai tarziu.Dar ce amploare a mai avut...şi pe bună dreptate!
Şi poate totuşi unii dintre voi vă întrebaţi: Bă, dar ce mai e şi asta? Smoothie-ul este o băutură răcoritoare preparată pe bază de fructe şi legume la care puteţi adăuga apă, lapte, iaurt, îndulcitori, etc.
Şi pentru că eu sunt fan al acestui tip de băuturi am zis să vă prezint una din reţetele mele preferate:
Smoothie de fructe de pădure si banane( cu Daisy la pachet)
Ingredientele pentru cca 500 de ml:
  • 2 banane coapte
  • 150-200 de grame fructe de pădure (eu le prefer congelate)
  • 200 de ml lapte de soia
  • un iaurt grecesc simplu ( eu am folosit cu 0% grăsime)
  • apă rece "după ochi"



Amestecaţi toate ingredientele într-un blender.Puteţi jongla cu ingredientele adăugând căpşuni sau chiar puţină îngheţată(de vanilie obişnuiesc eu să pun yum).Astfel obţineţi o băutură mai dulce.




Asta a fost tot! Sper că v-a plăcut propunerea mea şi că o veţi încerca.